Subject: Kraanade auditikohustuse laiendamise vajaduse küsimus
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 18 Sep 2024 13:41:03 +0300

From: Rain Johanson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 17, 2024 4:22 PM
To: Merike Ring - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kraanade auditikohustuse laiendamise vajaduse küsimus

Tere!

Aasta eest avaldasime arvamust kraanade auditikohustuse laiendamise
vajaduse küsimuses.

Kuidas on teema vahepeal arenenud ning kas on oodata muudatusi?

Parimate soovidega

Rain Johanson

tegevjuht

M: +372 5622 5502

E:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Eesti Kraanavabrik OÜ

Tähetorni 21A, Tallinn, 11625 Estonia

 <https://kraana.ee/> https://kraana.ee/

 <https://www.linkedin.com/company/kraana/>
<https://www.fb.com/eestikraanavabrik>   <https://www.emliit.ee/>

Please don't print this e-mail unless you really need to!

From: Merike Ring <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 16, 2023 3:12 PM
To: Merike Ring <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kraanade auditikohustuse laiendamise vajaduse küsimus

Tere

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumile on esitatud ettepanek muuta
väljapoolt kraanat asuvast juhtpuldist juhitava sild-, pukk-, pöörd- ja
liikuva konsoolkraana tõstevõimega üle 0,5 tonni auditikohustuslikuks
seadmeks põhjendusega, et nende hoolduse käigus on selgunud nõuetele
mittevastavusi ja need on kasutamisel ohtlikud.

Tulenevalt eeltoodust soovime teada, kas olete näinud probleemkohti
selliste kraanade kasutamise käigus ning milliseid võimalusi näete
kraanade kasutamise ohutuse tõstmiseks (nt rangemad nõuded hooldajatele,
isikute pädevused, auditikohustuse laiendamine jne). Võimalusel tuua
näiteid.

Tagasisidet ootame hiljemalt 31. oktoobriks 2023.a.

Heade soovidega

Merike Ring
Tööstusohutuse nõunik | Industrial Safety Adviser
Ettevõtlus- ja tarbimiskeskkonna osakond | Business and Consumer
Environment Department

+372 625 6472 | +372 5885 1175

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium | Ministry of Economic Affairs
and Communications

Republic of Estonia

 <http://www.mkm.ee/> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn